Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Känner mig som en nåldyna!

Publicerad 2010-02-25 13:23:54 i

Framme efter flyg till Arlanda och Taxi hit till Strängnäs. Svårt att sova inatt då det susar och schåsar från fläktar och annat hyss! Folk som går i korridorerna och telefoner som ringer. Dessutom så fick jag inte inta smärtstillande igår kväll och får inte ta några förrän sista testerna är gjorda i eftermiddag, så jag hade och har riktigt mycket ondare än vanligt i natt och NUUUUU!!!! Som tur var så var det ju OS hela natten så jag hade något att göra, tragiskt nog så gick inte Tre Kronor vidare. Men men, då är ju Foppa med i lördagens match mod Färjestad istället så inget ont som inte har något gott med sig.

Hela förmiddagen idag har jag genomgått prover med stick, sprutor och annat elände över hela ryggen, det känns som det i alla fall! Ett tag måste jag ha sett ut som en levande nåldyna! Det är riktigt otrevliga de här testerna så jag kan inte ligga och berätta historier när det pågår, det gör det alldeles för ont för. Men någon liten "fuling" till historia ska jag försöka att klämma in nu i eftermiddag då testerna fortsätter. Ha det bra alla ni som läser detta! Få se när jag hör av mig nästa gång, i morgon skulle jag tro! Glöm inte bort att livet bara är så roligt som man själv gör det till! Ha det!!


På måndag ser det nog ut så häringa när jag ligger där på britsen!

Var alltid bara dig själv, då blir du heller aldrig tagen för
att vara någon annan!
  /Dan Jonsson

dan

Kommentarer

Postat av: MSE

Publicerad 2010-02-25 16:40:28

Intressant att höra hur du har det. Det skulle kännas tomt att inte få läsa din blogg på ett par dar, men vad jag förstår så är du "inkopplad" även i Strängnäs...

Ha det nu så bra och lycka till med operationen!

Postat av: Dan Jonsson

Publicerad 2010-02-25 21:48:28

Hej du MSE!



Ska försöka hålla er underrättade trots en gammal skraltig dator som tar en evighet att starta och jobba med. Jag tycker mig förstå att det är en "hane" det här eftersom han är så trög i starten och inte så allert som ni tjejer!! Men du, på måndag efter op dröjer det nog någon/några dar innan jag orkar ruska liv i den manlige datorn igen.



Hej hopp Strängnässnopp!!! /dan

Postat av: Pia O

Publicerad 2010-02-25 22:05:00

Lycka till med operationen säger jag också och ha det så bra som det går!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela