Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Snart dax för operation och heja MODO!

Publicerad 2010-02-06 16:35:02 i Sport,

I skrivande stund är jag och Ingela i Umeå och hälsar på sonen Kristoffer! Det är alltid lika mysigt att åka hit upp till Västerbottens metropol. Om jag inte ska bo i Örnsköldsvik så ska jag bo här uppe i Umeå, så det så! Ingela och Kristoffer är nu ute och shoppar medan jag stannat hemma i Kristoffers mysiga lägenhet på Haga. Har för ont för att följa en gång till ut på "byn". Ikväll är det något som jag ser fram emot, nämligen matchen Djurgården - MODO ikväll klockan 18.30 i Globen eller på Hovet (ä skit samma). Hoppas nu att de kan visa att de är värda en plats i slutspelet. De har bara sig själva att förlita sig till och missar de slutspel så är de väl inte bättre än så!! Men hoppas kan man ju alltid, eller hur??? Det är ju också schlagerfestivalen ikväll och ser jag på den så är det bara för att det går av stapel i Fjällräven Center i Örnsköldsvik! För schlagermusik kan jag inte förlika mig med.

Men vet ni vad! Jag fick ett mycket glädjande besked igår, nämligen att jag ska till Strängnäs för operation den 25 februari! Det är ju bara drygt tre veckor dit, så nu börjar jag bli lite "byxis" inför ingreppen. Mer om det lite närmare dagen D!



Håll tummarna alla MODO-fans! Även ni som håller på "Löven" kan väl hålla på MODO, jag håller i alla fall på Löven som andralag!!!


Nu får föreningen ta och satsa lite. Björklöven behövs i elitserien som motpol till Skellefteå och Luleå. Kom igen nu Löven!!!

Jag spelar golf för att vara i form när jag möter Gud!  /Billy Graham

dan

Kommentarer

Postat av: Bodil

Publicerad 2010-02-06 18:10:32

Heja Modo.

Så skönt att du får komma till Strängnäs lite tidigare och sen flyttar ida och Samuel närmare. Mycket att se framemot.

Postat av: Thess

Publicerad 2010-02-07 22:16:18

Va härligt att höra att du får komma iväg till Strängnäs tidigare! Kram från Piteå

Postat av: marion

Publicerad 2010-02-08 12:47:47

wow! Grattis! Förstår att det känns lite nervigt, men det kommer att gå så bra så! - Snart är det gjort!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela