Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Solig februaridag och snart Valentin!

Publicerad 2010-02-13 17:17:13 i Funderationer!,

Äntligen en helg med riktigt bra väder! Här i Örnsköldsvik har det varit strålande sol hela dagen och en behaglig temperatur följde i solens spår. Vi var ut och gick en liten sväng i det vackra vädret och det gav näst intill en berusning. Kolla in!


Härligt väder och en promenad ner till Lomsjön. Kan man begära mer?


Gibson får syn på en Labrador en bit bort, därav intresset.


Vänta!! Snön är så djup om man inte går i skoterspåren.


Efter promenaden kom den traditionsenliga apelsinen fram.


Snart övergår vintersolen till att bli en varm och skön vårsol!!!

I morgon är det "Alla Hjärtans Dag"! Jag hoppas att du har fixat en överraskning åt den du har kär eller åt din bästis. Om inte, skäms på dig!!!

Kärlek är vänskap som tagit eld!  /Jeremy Taylor



Du finns i mitt hjärta....Oavsett vad de säger...Så finns Du här i mitt
hjärta. För alltid!
  /Usher

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela