Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Svar på bildgåta 2!

Publicerad 2010-02-20 19:26:11 i

Här kommer svaret på bildgåtan  som presenterades den 16 februari! Jag funderar på att i framtiden låta den som först gissar rätt erhålla ett litet pris. Någon liten finurlig och rolig sak bara, men ändå. Men det får bli efter det att jag kommit ur den ekonomiska rävsax som jag sitter i just nu på grund av den borerliga regeringens socialpolitiska förnedring!


Så här såg bildgåtan ut.


Här har ni svaret! Ett litet område av en Kalles kaviartub. Lätt va? Javisst, om man vet om det innan ja!!!!

Jag börjar känna mig rejält orolig och nervös inför den stundande operationen. dagarna bara rusar fram och strax är det den 1 mars, Hujeda mig!!! Oro är inget bra att bära på, så jag tar hjälp av några citat, hoppas bara att det hjälper en smula!?

Oro är som gungstol, den ger dig något att göra men den tar dig ingenstans! /Leo F. Buscaglia

Oro är lika onödigt som ett handtag på en snöboll.  /Mitzi Chandler

dan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-21 14:42:32

Jaha! Kalles kaviar! Som jag har väntat...



Sen så kommer det att gå jättebra det du ska göra i veckan. Nu kan det bara bli bättre!



Stor kram och lycka till!

/Marianne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela