Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Tears in heaven!

Publicerad 2010-02-10 13:31:34 i Allmänt,

Var på jobbet idag i två timmar och var social! Det är det jag ska göra nu fram till den 25 februari, alltså vara social på mitt arbete i några timmar i veckan. Man kan tycka vad man vill om de nya reglerna i sjukförsäkringen, men helt enkelt sjukt är det, tycker jag!

Sorgligt nog fick jag höra att en kollega inom vårt skolområde dog i natt. Alltid sorgligt när folk dör för tidigt, han skulle gå i pension nu i maj!!! Han fick alltså inte njuta frukterna av sin ledighet efter ett helt liv i arbete, jag tycker att det är ett hån. Spelar en sång för dig Janne och alla ni andra som gått bort alldeles för tidigt. Det blir Eric Clapton och "Tears in Heaven"!



Döden är inte den största förlusten i livet. Den största förlusten är vad som dör
inuti oss medan vi lever.
  /Norman Cousins

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela