Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Äntligen ute!

Publicerad 2010-01-10 15:14:34 i Familjeliv,

Det var kanonväder idag och jag har kunnat gå ut en liten sväng, kanooooooon!!! Gick i sakta mak en liten sväng ner till sjön och en liten tur på isen. Sagoligt bra väder och både jag och Gibson njöt fullt ut. Få se i morgon om jag har gått för långt idag för då blir jag liggande. Men det kan gå bra åxå så det så!! Här kommer lite bilder från dagens lilla promenad!


Strax före jul så la jag ut en bild från exakt samma ställe. Men då var det ganska mörk och murrigt och det snöade lite. Nu går vi en skön tid till mötes med längre dagar och varmare dagar, ha ha ha vad glad man blir!!


Appropå Samer! Idag så liknade jag mer en Eskimå eller hur? Men de båda folken är ju nära släkt så det passar ju mig som handen i handsken!!!


Ute på isen sken solen för fullt, men än så står den ganska lågt på himlen. Men nu går det fort att vi får längre och längre dagar, så fort att det märks från dag till dag!!!

Skönhet återfinns i betraktarens öga!   /General Lew Wallace

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela