Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Åter fredag och veckans historia!

Publicerad 2010-01-29 17:52:37 i Humor,

Japp nu är vi där igen, fredag denna för många sköna dag. Nu vankas det helg och två dagar ledigt! Det är ni värda hela bunten efter en veckas slit. För oss "oarbetande" så blir det en dag som alla andra. Fast det så klart, nu är ju frugan ledig så då slipper jag sitta här ensam och rucka på min lösa tand, he he! Som alltid så ska ni ju komma ihåg att komma ihåg era nära och kära. Har ni inga så gå ut och skaffa, det finns många som heller inte har några nära vänner. Gör ett försök vet ja! Som sagt spara inte på krutet utan kör hårt och gör det du alltid längtat efter att göra, för du vet aldrig när kruten blir fuktigt och då är det för sent!!


Nytt CD-ställ?

Veckans historia!

Lilla Kalle satt och lyssnade medan de andra barnen berättade vad deras
pappor jobbade med, polis, advokat, brandman osv.
Fröken frågade Kalle vad hans pappa gjorde.

- Jo, min pappa dansar på en bögbar och får en snopp i röven.

Fröken tog Kalle åt sidan och fråga om detta verkligen var sant.

 - Näee..., sa Kalle skamset, men han spelar hockey i TIMRÅ IK, och det är
ju så fruktansvärt pinsamt...

Ha Ha Ha Heja 

Hellre hånas än håna!  /Talmud


Dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela