Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Stackars Kakmonstret!

Publicerad 2010-01-08 15:41:34 i Humor,

Nu är det helg igen!!! Helgerna står en nästan upp i halsen!!! Men men för ni som jobbar känns det säkert skönt efter några dagars arbete! Vad ska ni då göra ikväll? Tja inte vet jag, men ni kan ju roa er med att se Let´s Dance om ni inte har något roligare för er och det har ni ju säkert. Men som sagt nu är det fredag så då kan ni ju i alla fall käka något gott, spela ett spel, umgås och kela lite grann! Det där med kel är nog så viktigt då vi människor har ett stort behv av att känna närhet och känna sig sedd och uppskattad!!! Du kan också ringa någon som du inte har pratat med på länge, det uppskattas alltid! Ska jag säga som är jättedålig på att höra av mig till mina släktingar och bekanta, fy skäms!!! Men vad ni än gör så visa dina kära och nära hur mycket du tycker om dem! Alla medel är tillåtna inom rimliga gränser!!! Ha en bra fredagskväll och ni kan ju börja med att kolla in Kakmonstret här nedan:


Stackars Kakmonstret!!!

Vi blir inte kära i en persons utseende, vi blir kära i personens inre! /Anne Heche

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela