Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Totalt mörker!

Publicerad 2010-01-26 18:04:18 i Hälsa och friskvård,



Ont så jag vet snart inte vad jag ska göra? Ovanpå det så har jag nu
dragit på mig ngn form av förkylning med feber, fy för det!



Men allt är ju inte svart, nej då för den 8 februari så är jag utförsäkrad från
sjukförsäkringen, jippi!!! Man vet inte om man ska skratta eller gråta.
Ett vet jag dock, jag kommer aldrig att rösta på ett borgligt parti i
framtiden, inte för att jag har gjort det tidigare heller.
De borgerliga partierna är bara till för de rika, friska
och så storfinansen såklart!


Konservativa är nödvändigtvis inte inkompetenta, men de flesta
inkompetenta människorna är konservativa!

/John Stuart Mill

dan 

Kommentarer

Postat av: minos

Publicerad 2010-01-26 18:16:06

stackars pappos :( snart är du bra igen, håll ut! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela