Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Freda freda freda freeda!

Publicerad 2010-07-02 16:58:44 i Familjeliv,

Nu är det fredag igen! Många av er kanske går på semester idag och i så fall vill jag önska er en trevlig semester. För övrigt så tänkte jag inte svammla sådär himla mycket denna fredag utan fattar mig aningen kort istället. Vad görs här på Solvägen en solig fredagseftermiddag och kväll? För min del blir det en hel del fotboll då VM 2010 har hunnit fram till kvartsfinalerna. Då kan man nog vänta sig en hel del bra fotboll! Vad kan man mer göra i den varma julikvällen? Nja det blir nog att vara ute och mysa så mycket som möjligt. Kanske en vända ner till växthuset och vattna, spela spel ute i uterummet, läsa bok kanske eller bara va!? Men oavsett vad jag gör eller ni gör så var snälla med varandra samt visa varandra uppskattning, det mår alla bra av!!! Nu kommer fräckisen!


Så här mysigt kan man ha det trots värkande rygg! Det finns faktiskt fördelar med en krånglande rygg! Vad då frågar ni säkert? Fotbolls -VM säger jag! Jag måste ju vila liggandes ganska ofta och då kommer fotbollen in i bilden. Sen ikväll Blir det nog någon film eller deckare.


Vadå avslöjande!

Det var två damer som satt på ett café och drack kaffe. Då den ena damen sa till den andra:

- Du har gått och fört ut att min man har en vårta på snoppen.

- Det har jag inte alls det, sa den andra damen.

- Det har du visst sa den andra igen.

- Nej sa den andra, det enda jag har sagt är att det har kännts som om det vore en vårta.


Kanske det är en av fruarna i historien med sin man? Ja vad vet man!

Jag ville en gång bli ateist, men jag gav upp - de har inga helgdagar! /Henry Youngman

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela