Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Hallon!

Publicerad 2010-07-11 19:14:01 i Familjeliv,

Det mest upphetsande för dagen var att Ingela stöttade upp vårt hallonris. Jag hjälpte så gott jag kunde och det var ju inte så där himla fetmycke!!! För övrigt känns det som en avslagen söndag, efter en trevlig kväll med mina syskon. Men ikväll är det dags för VM-final i fotboll mellan Holland och Spanien, det blir stort det!!!


Nästan allt ris låg på gräsmattan.


Sådär ja!!! kanske inte den snyggaste och bästa lösningen på problemet, men det funkar ju!


En bra bild för att symbolisera mina ryggsmärtor.

Smärta är en så obekväm känsla att även en liten bit av den kan förstöra
varje njutning!
  /Will Rogers

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela