Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Matte och Gibson i plurret!

Publicerad 2010-07-07 14:08:26 i Familjeliv,

Idag blev det premiär för sommarens första bad hos familjen Jonssons! Ingela och vår borderterrier Gibson badade och hade det mysigt. Jag då? Nej inget bad för mig!!! Jag har alldeles för ont i min nyopererade rygg för att utsätta mig för att hastigt kylas ned. Jag orkar inte riskera att jag ska ha ondare i morgon än idag, för det räcker och blir över som det nu är. Men jag är glad ändå, för det fina vädret och för ynnesten att ha en förstående familj!!


Gibson hoppade i direkt och simmade i väntan på "matte".


Har du kommit nu "matte", tycks Gibson säga när Ingela sakta men säkert tar sig ut till simbart vatten.


Häääääärligt!!! Det här måste vi göra om!!!

Njut av livet, det går inte i repris! /Hjalmar Söderberg

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela