Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Akta er för fusk med maten!

Publicerad 2010-06-17 12:43:02 i Humor,

Vem kan man lita på? En fråga jag ställt mig tidigare i min blogg. Men nu så tänker jag höja ett varningens finger rakt upp i nyllet på alla daglivaruhandlare. Fuska inte med datummärkningen!!! Detta är extra viktigt nu när det är varmt och bakterierna frodas. Men det kanske inte är så farligt egentligen!? För vi har säkert ovetandes ätit en massa ommärkt gammal mat redan, så vår mag och tarmflora är redan härdad. Eller kanske inte! Kolla in teckningen och vänj dig vid tanken att du aldrig kan lita på någon, inte ens din matbutik!



Denna historia är aningen omoralisk, men jag antar att historier baserade på sanning är det!  /Ring Lardner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela