Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Bada bada baada!

Publicerad 2010-06-03 18:09:57 i Våra Husdjur,


Att bada är KUNG! Alltid hittar man något kul på botten!


Vad kan det där vara? En pinne kanske?


Det var en pinne! Husse kastade iväg den och nu hämtar jag den! Bra va?


Efter en dag med bad och bus så är det skönt att få vila en stund på mattes knä!

Jag brukade titta på min hund Smokey och tänka, "Om du vore lite smartare skulle du
kunna tala om för mig vad du tänker på,"och han tittade på mig som om han sa,
"Om du vore lite smartare skulle det inte behövas!" 
/ FRED JUNGCLAUS

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela