Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Förslag på två bra filmer!

Publicerad 2010-03-22 14:20:38 i Film och litteratur,

Om ni inte har sett de två filmerna The Boondock Saints och The Boondock Saints II, så gör det. Filmerna påminner om de filmer som Quentin Tarantino står bakom!!! Så gillar ni Tarantino, så gillar ni nog The Boondock Saints också! Regissören heter Troy Duffy och var tidigare tillsammans med sin bror med i ett band med namnet "The Boondock Saints", som senare kom att byta namn till "The Brood". Kolla in dessa trailers och avgör om de är något för just dig, mig roade de i alla fall trots en hel del våld!!!





Om du kunde sparka röven av den person som ansvarar för dina problem så skulle du inte kunna sitta på en månad.  /Theodore Roosevelt

Ps Har gått tre veckor sen jag opererade min rygg och jag har fortfarande hejdlöst ont! När ska det bli bättre?? Ds

dan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-22 14:37:42

det tar säkert 14 dagar till, stort ingrepp ger ju mer smärta.Skruvstäd i ryggraden kan väl inte gå obemärkt förbi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela