Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Fredag igen och rolig historia!

Publicerad 2010-03-19 15:07:10 i Humor,

Tiden går så fort trots att jag ligger hemma och ojar mig efter ryggoperationen. Det känns faktiskt lite bättre nu och i natt har jag sovit riktigt bra, KANON!!!! Vad händer ikväll då? Ja inte vet jag, kanske lite "Så ska det låta" eller så lite "Let's Dance". Kan också tänka mig att bara slötitta på vilken skiiit som helst. Men snäll tänker jag vara och jag hoppas att du som läser detta tänker det också!!! Nä nu orkar jag inte blogga mer idag utan går direkt över på en bild och veckans historia:


Detta ska visst föreställa en Finsk isbrytare!

Nu till veckans historia:

Nyduschad står hon framför spegeln bredvid sin man, och klagar på sina
små bröst. Istället för att som han brukar göra, säga att dom inte alls är
små, ger han helt otippat ett förslag istället.

Han säger: - Om du vill att dina bröst skall bli större, ta då en bit toapapper,
och gnugga med det mellan dina bröst någon gång varje dag.

Smått chockad, men nyfiken nog för att prova, hämtar hon en bit toapapper
och ställer sig framför spegeln och börjar gnugga. 

- Hur lång tid skall det ta? frågar hon sin man

- Det tar några år och de blir större vartefter tiden går, svarar han självsäkert.

Hon slutar att gnugga och tittar på honom och säger.

- Tror du verkligen att om jag gnuggar med en bit toapapper
mellan brösten i några år, att dom skulle bli större av det?

Utan att blinka, svarar han då henne:

- Det funkade ju på din ända, eller hur?!

Att analysera humor är som att dissikera en groda. Få är intreserade av det
och grodan dör av det!
  /E. B. White 

Ps Nu ska ni alla ha en trevlig fredagskväll!  Ds

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela