Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

I morgon blir det "Hem till Gården"!

Publicerad 2010-03-05 15:47:59 i Örnsköldsvik med omnejd!,

I morgon så ska jag heeeeeeeeeeem! Men oj oj oj vad jag har haft ont! Bara vända sig i sängen är och har varit oerhört påfrästande. Nä nu ska jag sluta gnälla så sitt gärna kvar ett tag till. De har varit helt fantastiska här på kliniken, allt från städ till överläkare, helt enkelt makalösa!!! Operationen gick riktigt bra och min blodförlust var minimal har de sagt, de är visst ett mycket gott tecken. Jag kan redan nu säga att Spinal Stenosen (förträngningen i ryggkanalen) som stört mig ut i mitt ben och min fot, är så gott som bra. I det fallet så känner jag mig som en helt ny man faktiskt, okey ny gubbe då. När det gäller steloperationen så får tiden utvisa hur det ska gå. Nu är det bara att ta det lugnt i 3 månader men samtidigt göra de rörelser som sjukgymnasten visat på. Det räcker nog gott och väl att göra de övningarna men jag ska ju göra annant med, jag är ju inte sjukskriven längre fastän jag är sjukskriven, fattar ni? Jag ska ju till arbetsförbedlingen på möten samt ner till min skola och vara där någon timme varje dag. Det är så himla sjukt allt det här så nu vill jag inte skriva mer om det! 


Örnsköldsvik, Höga Kustens pärla!!!!

MODO vann ju igår mot Linköping med 8 - 0, kanon grabbar!!! Undrar just vad min närmaste chef säger idag då? Han är ju LHC-fan uti fingerspetsarna!!! Tråkigt att inte fått vara på skolan idag och ge honom en liten förströdd blink. Nä nu får man se framåt och hoppas att de kan vinna mot HV-71 på lördag, det vore ju rent ut sagt supergöttt!




Bara det att ha en plats att längta till är en värdefull del av livet!  /Barbara Ring

dan

Kommentarer

Postat av: Bodil

Publicerad 2010-03-05 18:16:36

Skönt att få ett livstecken från dig.Lycka till i fortsättningen, det kan ju bara bli bättre.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-05 20:00:12

Underbart pappos!!!!! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-06 09:56:55

Kul att höra att operationen gick bra. Tänk, nu är den gruvsamma tiden förbi och nu har du bemästrat det oxå!



Krya på dig!

/Mariannne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela