Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Nu är jag hemma, men trött!

Publicerad 2010-03-06 22:15:09 i Allmänt,

Så var jag hemma då, kom hem redan vid 14.30-tiden. Men kände mig så trött och sliten så jag har legat mest hela em. Nu är det dock dax att gå till sängs på riktigt, men i morrn så ska jag börja med att ge er lite information om hur det är att göra ett resevdelsbyte på en gammal -57:a! Under några dagar så kommer jag att återkomma till hur hela proceduren gick till, från första kalsongbytet til det sista. Men som sagt det blir i morgon det startar. Innan jag nu kryper till sängs så måste jag ju passa på att säga GRATTIS MODO Hockey till 2 poäng mot HV-71, det är sjukt strongt det, i HV;s egen varglya!!! God natt nu alla och vi höres i morgon!!!!!





Hemma är den plats där man kan klia sig var som helst! /Henry Ainsley

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela