Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vad är detta!

Publicerad 2010-03-10 12:10:12 i Foto,

Jag måste få blogga emellanåt om något annat än min rygg! Så innan nästa rygginlägg så får ni gissa en liten fotofråga! Förstapris är en tredjedel av min borttagna disk från operationen! Ha ha skämtar bara!


Vad kan denna bild föreställa, gissa det du?

"Krockade med älg på motorcykel"!  /Östersundsposten

dan

Kommentarer

Postat av: IDA

Publicerad 2010-03-10 13:32:46

Meeeen jag vet ju vad det är!!! Och då förväntar jag mej ett fett pris när vi kommer hem i helgen.



Jag kan vänta ett litet tag med att svara dock, så att andra också får en ärlig chans ;)



Bara en ledtråd till vad jag tror det är:

Någonting som jag började förstå charmen med när jag var hemma sist. :)

Postat av: IDA

Publicerad 2010-03-10 13:33:33

Förresten, vilken fantastiskt bra zoom. :)

Postat av: Agneta

Publicerad 2010-03-10 15:17:33

Jag vet också vad det är! Själv har jag en grön!

Postat av: bengt

Publicerad 2010-03-10 15:56:00

En spikmatta!

Postat av: Marion

Publicerad 2010-03-10 17:21:49

Fasen å att jag inte var först! Jag har ju en grön en själv! Spikus mattus!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela