Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Bortskämd hund!

Publicerad 2010-11-25 17:28:12 i Våra Husdjur,

Vår hund blir rätt bortskämd, faktiskt! I varje fall när han är tillsammans med vår dotter Ida. För ett tag sedan var vi i Umeå och hälsade på Ida och Samuel. Som alltid när Gibson träffar Ida så blev han som tokig. Jag har nog aldrig sett en hund som uttrycker glädje så energiskt som vår lilla Gibson. Vilket fall som helst så tycker Ida att när Gibson hälsar på i Umeå så kan han gott få bli lite bortskämd, och det tycker vi med. Om det nu är att bli bortskämd eller älskad, det senare vill jag nog säga! Vad hände då senaste gången vi var i Umeå? Jo, kolla in det här:


Mysigt att få sitta här medan du fixar mat Ida, tycks Gibson tänka!


Vad är det som luktar så gott???


AAAAHHH va smaskigt det var, får jag mer!!! Ja ni ser själva att nog blir han lite bortskämd alltid, nästan som hemma med Husse!!!

Om du inte äger en hund, åtminstone en, är det inte nödvändigtvis något fel på dig, men det kan vara något fel med ditt liv!  / Roger Caras

dan

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-11-25 18:32:16

Åh mysigt!!! Kom upp snart igen så att jag får skämma bort hundrackarn lite mer:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela