Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Kurerar mig med utomjordisk kraft!

Publicerad 2010-11-29 16:17:11 i Film och litteratur,

Igår hade jag så pass ont så att något bloggande orkade jag inte med. Idag känns det lite bättre och det medför att jag liksom kan göra lite mer saker. Tänkte ett tag att jag skulle ta och dammsuga, men den tanken slog jag snabbt bort. Kanske jag borde ta det lite lugnt de första dagarna efter en riktigt dålig ryggdag. Kanske dammsugningen funkar i morgon istället.

Nä nu går jag och lägger mig igen och kollar på Arkiv-X. En trevligt och lite "spoki" underhållning. Men det får dagarna att gå och vem vet, jag kanske blir bättre i ryggen av allt oförklarligt utomjordiskt som döljer sig i serien. Kanske ryggen inte krånglar ändå? Jag kanske helt enkelt har något utomjordiskt i mig?? Ja ja vi får se, eller den som lever den får se, som det heter! Jag har ju en del avsnitt på mig att utreda detta faktum, närmare bestämt 9 säsonger med ca 24 avsnitt i varje och det blir ca 216 avsnitt. Om då varje avsnitt är ca 40 minuter långt så vet jag lite mer om ca 8500 minuter eller 144 timmar!


Bra underhållning med många inslag av det okända, passar mig som handen i handsken!

Blir ni sugen på att se X-files eller Arkiv-X, som det heter på svenska, så finns DVD-boxarna att köpa för riktigt bra pris på ONOFF-online! Säsong 1 (box 1) till exempel, kostar bara 88 kronor och det är billigt det för en så bra serie. De övriga säsongerna kostar 229 kronor och det är förhållandevis billigt det med i jämförelse med konkurrenterna. Vill ni inte betala så kan ni ju alltid ladda ner säsongerna på er dator, men det ni, det är inte lagligt det, bara så ni vet!!! Ha det!!!

En dag kommer kanske maskinerna att kunna tänka, men fantasi får de aldrig!  /Theodor Heuss

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela