Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ikväll så smäller det!

Publicerad 2010-09-16 15:42:34 i Sport,

Ikväll så startar elitserien på allvar. MODO möter Brynäs nere i Gävle och det brukar ju betyda tuffa matcher. Jag får hoppas att min nya MODO-mascot "MODO-Tigger" hjälper till vinst!!!


Att min vän Tiger har blivit MODO-fan kanske verkar konstigt? Men det är det inte, inte hemma hos mig i alla fall!!!

Nordberg måste ha en sådan kort klubba. Annars når han
inte ned till isen med den!
 /Bosse Berglund 

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela