Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Sådan mor, sådan dotter!

Publicerad 2010-09-18 12:57:26 i Familjeliv,


Hur är det nu man säger? Jo, äpplet faller inte långt från äppelträdet!!!

Ikväll så spelar MODO sin första hemmamatch för säsongen!!! Då kommer Stockholmslaget Djurgården på besök till Fjällräven-Center. Vi MODO-fans hoppas och håller tummarna för en upprepning av torsdagsmatchen mot Brynäs, då vann MODO med 2 - 0!!!



Dotter är jag i min mors hus, men regent är jag i mitt eget!  /Rudyard Kipling

dan

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2010-09-18 17:23:34

Heja MODO, iaf emot Djurgården. Nice blogg btw!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela