Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Smärtsam lördag!

Publicerad 2010-09-11 15:42:09 i




Ångest och smärta, i hela min kropp
Kvävande skrik på hjälpt efter rop.

Men ingen hjälp kommer och ingen kan mig se.
Lika bra är väl det,

Jag ska dö i min smärta, dö i mina skrik,
Ångest och smärta kommer alltid förbli.

Diktens författare okänd. Men funnen på internet webbsidan
http://www.angelfire.com/dragon/psyker/dikter.html

Sorgen är sig själv nog, men för att ha fullt utbyte av glädjen måste man ha
någon att dela den med!
  /Mark Twain

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela