Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

RUSTA tur och retur, samt ledtråd!

Publicerad 2011-04-10 17:49:17 i Familjeliv,

Även idag har min tristess skingrats för ett tag. Ingela skulle inhandla lite prylar frå BOOM, JYSK och RUSTA. Så det var bara att kravla sig upp ur bädden om jag ville med och det ville jag. Att jag inte följde med in på alla affärer spelar mig ingen roll för att sitta i bilen och lyssna på P1 var ju lite omväxling i vardagen.


Inte ville jag med in på BOOM, men jag hade det bra ändå!


Ha ha! Kolla in vad vi fick tag på på RUSTA! En toalettpappershållare, kanon! Men när vi kom hem så visade det sig att den inte passade in där vi skulle ha den, oooopppssss. Det var bra det för nu så får jag följa med till RUSTA en gång till. Nördigt va? Men så blir det när man häckar i sängen mest hela dagarna med ond rygg, djä ..... ond rygg!!!

Här har ni två små ledtrådar till bildgåtan: Detaljen på bilden sitter på en pryl som man nog inte använder varje dag och aldrig inomhus. Bäst är det att komma nära...

That is for this time!!!

Den som önskar behålla en hemlighet måste dölja det faktum
att han har en!
  / Johann Wolfgang von Goethe

dan

Kommentarer

Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Publicerad 2011-04-10 20:34:34



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en helgens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare/dag:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_08.html

Finns även en tävling där du kan vinna blogsvar om du är intreserad av det:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/bloggsvars-tavling.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela