Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Skogens dragningskraft!

Publicerad 2011-04-28 17:45:35 i Familjeliv,

Idag så har jag gjort min första skogspromenad för i år! Jag har kunnat gå ut tidigare eftersom det har varit barmark någon vecka, men ryggen har satt stopp! Visst fick jag kämpa för att ryggvärken inte skulle ta överhanden och förmörka hela promenaden. Men på något konstigt vis så lär man sig att leva med värk och låter den finnas där utan att störa allt för mycket. Vissa dagar och vid vissa tillfällen så faller jag igenom och ryggvärken tar över fullkomligt, det är bara så! Men som sagt, idag fick jag promenera med min Ingela och med hunden Gibson i en soldränkt tall och granskog och med det ryggonda på eftersläp!!!


Här trivs jag bäst, i den Norrländska naturen! Även Ingela och Gibson tillhör den kategorin.

Skogen kommer alltid att finnas där, och var och en som är Snäll mot
Björnar kan alltid hitta den!
  / Nalle Puh

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-04-28 21:31:39

Skogen läker! Eller iallafall kan man hämta krafter där! Jag har inte kommit dit än...men snart :)

Ha det så gott du kan!

Postat av: jessica

Publicerad 2011-04-29 00:13:41

och en liten grythund har ni också, vi har en tax, perfekt promenadhundar också!! jag har varit på stan i kväll,det var trevligt, jättetrevligt med lite miljöombyte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela