Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vadå leva sig in i TV-serier?

Publicerad 2011-04-04 19:15:35 i Film och litteratur,


Just nu så ser jag TV-serien 24. Den serien är ju rätt gammal vid det här laget, men jag har aldrig sett någon av de 8 säsongerna så därför passar det bra nu!


Jag är inne på säsong två och spänningen är på topp!! Så spännande att jag har utrustat mig både med snus och vapen, är jag Jack Bauer så är jag, eller hur? Man vet ju aldrig vad eller vem som kan gömma sig här i källaren. Hmm, jag är nog skvatt galen jag, men roligt ä're!!!

En person behöver lite galenskap, annars vågar de
aldrig släppa taget och bli fria!
  / Nikos Kazantzakis

dan (Jack Bauer)

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-04-04 20:22:00

Hahaha!! Galenskap är en helt klart underskattad egenskap som räddat mången själ från uttorkning!!!!

Kram :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-09 12:51:30

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela