Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Valborg i Aprilväder!

Publicerad 2011-04-30 17:19:17 i Familjeliv,

Idag är det Valborg dvs "Sista April" och tyvärr så är det Aprilväder här hos oss i Örnsköldsvik! Aprilväder innebär ömsom sol ömsom regn, kallt och blåsigt. Vi får väl vara nöjda med att solen visar sig ibland, det är ju bättre än en riktig blöt regndag. Jag vill passa på att önska er alla en riktigt mysig Valborg, med brasa och sång och en massa god mat, å godis förstås. Kan det bli bättre? Jovisst, om jag får köpa en ny fågelspindel!!!


Ibland sol och ibland denna förmörkade sky! Fotot taget vid dagens hundpromenad i grannskapet nära Lomsjön i Örnsköldsviks kommun!

Det angår också dig när det brinner hos grannen!  / Horatius

dan

Kommentarer

Postat av: ingela

Publicerad 2011-04-30 18:37:18

Haha, det tror jag sitter långt inne ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela