Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Hur i hela friden och varför?

Publicerad 2011-08-18 21:22:34 i Funderationer!,

Jag förstår inte varför Ernst Kirchsteiger i "Sommar med Ernst" anses så populär? Jag uppfattar honom bara som en rätt självgod och självcentrerad människa! Jag kanske har fel, men det är ändå så jag uppfattar honom och fler med mig. Dessutom så är jag inte speciellt intresserad av att se hans håriga bringa eller se hur han går omkring bland byggbråte barfota! Nej nej, det blir andra byggprogram som jag väljer att se på, exempelvis "Roomservice"!

Ni får inte tro att jag är rädd för att se dessa program eller jag menar att frugan ser sådana häringa program och får en massa ideer om att bygga om! Nej nej nej, för vad jag har upplevt så har hon oftast egna och mycket bättre ideer än vad dessa populära byggprogram erbjuder, så det så!!!


Så ser han ut den barfota inredaren i "Sommar med Ernst".

Hus är byggda för att bo i, inte för att titta på!  /Sir Francis Bacon

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela