Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Is, is, is is!

Publicerad 2011-12-06 19:56:23 i Familjeliv,


Visst är det underbart med den första isen! Men gå någe långt ut? Näääee, det är bara att glömma än så länge!

Var till "min" ortoped Ulf idag för att han skulle få fortsätta sin undersökning av min rygg och ta del av hans funderingar. Utan att gå in något närmare på ryggproblemen så kan jag säga som så, att en andra operation är inte alls uteslutet. Ska använda mina ryggbälten frekvent fram till mitten av februari då jag ska tillbaka till Ulf. Han är förresten jägare så det blev även lite "jägarsnack"!

När det gäller jägare och jakt så var jag inte alls hemma från jägarkursen igårkväll. Fick veta av handledaren vad vi skulle gå igenom och det vill jag inte missa så jag släpade mig dit, faktiskt!!!

Om vi ingen vinter hade skulle inte våren vara så angenäm. Om vi aldrig mötte motgång skulle välståndet inte vara så välkommet!  /Anne Bradstreet

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela