Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Julstädning puuuuuhh, å tomtefar i kris?

Publicerad 2011-12-22 20:24:42 i Familjeliv,


Men oj vad damm det var bakom rumssoffan!!! Att ha hund och katt har sitt pris ser ni. Dammsugning är en av få hushållsarbeten som jag fixar, om jag tar det lugnt. Den andra sysslan jag fixar är diskning och renhållande av diskbänk och spis, bra va?!! Men nu är julstädningen gjord så nu lägger jag mig och läser en jakttidning!


Det kärva ekonomiska läget har tyvärr även tomtefar känt av!!!

Det är skillnad på smuts och smutsighet! /Elmer Diktonius

dan

Kommentarer

Postat av: Svea-Karin

Publicerad 2011-12-23 01:37:24

haha ja det är inte alltid bara positivt att ha djur. :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela