Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Snö, snö, snö!

Publicerad 2011-12-08 21:06:38 i Familjeliv,


Vad kan det vara för "knickedick" som tassat här då? Jo, en räv säger husse att det är, för det tycks han veta!


Barn, hundar och vuxna "barn" blir lika förtjusta då den första snön faller! Eftersom jag i mångt och mycket är ett barn, så blev jag överlycklig i morse då jag drog upp rullgardinen! Det är faktiskt både ett skönare och lättsammare liv, om man vårdar barnet inom sig, eller hur "my friends"?!

Barn tänker inte på den tid som gått eller den tid som kommer. De njuter ögonblicket, vilket få av oss vuxna gör! /Jean de la Bruyere

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-12-08 22:42:23

Jag är löjligt, barnsligt förtjust i snö!! Kan tom väcka barnen för att de ska få se första snön!

Vi har ju haft snö ett par dagar nu men just nu är det snöblandat regn och termometern far upp och ner så det fryser och töar om vartannat. DET gillar jag inte....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela