Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Badhus och fredag!

Publicerad 2011-02-11 11:35:27 i Familjeliv,

Det mest upphetsande som hände igår var nog att jag följde med min fru till Paradisbadet, som det stora äventyrsbadet heter här i Örnsköldsvik. Jag provade på att simma och på så sätt känna mig för hur ryggen skulle reagera. Det måste ha varit många vilande muskler och nerver som skrämdes till liv igår eftersom jag hade förtvivlat ont i ryggen i går kväll, inatt och nu idag. Fler besök i badet blir det, men nästa gång får jag ta det lite lugnare i "plurret"!!!


Efter bad och tvätt blir det lite go lukt!!!

Nu är det då fredag och det innebär ju helg och ledighet för de flesta. Hade tänkt gå på jobbet en sväng idag på fm, men det sätter tyvärr ryggen stopp för. Så det får bli sängen, datorn och TV:n idag. Tänker i alla fall bjuda er på en liten historia. Jag önskar er en skön fredag!!!

Lättad norrman!

En Norrman hittade en videofilm i en byrålåda. Nyfiken på vad det är sätter han den i videon och trycker på play. Han drar efter andan när han får se sin fru tillsammans med tre andra män i deras egen säng. Han sätter sig ner chockad och funderar. Efter en stund pustar han ut och säger lättad till sig själv:
- Vilken himla tur att det bara var på film!

Livet är en följd av ögonblick, att leva vartenda ett av dem är att lyckas! / Corita Kent

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela