Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Takdropp!

Publicerad 2011-02-28 17:13:20 i Familjeliv,

Äntligen så kom den då, årets takdroppe! Idag så har det varit strålande sol och flera grader varmt. hela dagen här i Örnsköldsvik. Det har varit en underbar dag och i luften kan man förnimma våren, mmmmmm vaaa skööönt!!!

Som ni kanske har noterat redan så har jag inte bloggat på ett par dagar. Det är bara så att jag har haft för ont i ryggen denna helg för att orka blogga, detta trots att jag nu har trådlöst och skulle kunna ligga i sängen och blogga. Men när man har alltför ont så orkar man inte göra annat än att ligga och slappna av och försöka sova, så är det för mig i alla fall!!! Nej nu ut i solen bildledes!!


Här har vi de, årets första takdroppe här på Solvägen 50! 


På väg ut att fylla på våra sjöar och hav!!!


En solig dag som denna, måste man bara ut en sväng för att fika och för att låta den varma solen stråla in, ända in i själva själen, sköööönt!!!


Än så länge är Lomsjön och dess skoterspår underbara att promenera en sväng på!

Stor låga följer ofta liten gnista!
  /Francis Bacon

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-02-28 23:26:15

Härligt att ryggen bar så att du fick komma ut och lapa sol!!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela