Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Dagarna går!

Publicerad 2011-01-29 17:04:45 i Familjeliv,

Nu upplever vi den årstid som innehåller minst överraskningar, tycker jag i alla fall. Men så fort våren börjar så händer allt på en gång. Nu står naturen stilla liksom min rygg! Fortsatt plåga och ingen operation än, på minst ett halvår. Läkaren i Umeå ville ju vänta och se om det förhoppningsvis läker utan operation. Men under tiden så får jag gå här med min värkande rygg och mitt brännande underliv! Men jag får se tiden an och hoppas att med våren så kommer läkningen och det gläder jag mig åt i så fall!!! Knåpade ner en liten vers åt er och åt våren!!!



Dagarna går och våren närmar sig. För ett ögonblick så står naturen stilla. Stilla i sin kalla skrud, väntar dock på tider då hon står där klädd som sommarens gröna brud ! 



MODO mot AIK nere på Hovet i eftermiddag, det blir spännande det!!!!

En fluga gör ingen sommar! /Sverige

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela