Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

På spåret med Let's dance!

Publicerad 2011-01-14 20:26:12 i Familjeliv,

Ikväll blir det enbart en TV-kväll! Men vad ska jag välja? Det var förbaske mig lättare på den tiden då det bara fanns två kanaler, TV1 och TV2. Dessutom så skulle det kunna vara svartvitt med, för då skulle vi i västerlandet inte tillbringa 60-70% av vår lediga tid framför TV:n!!! Åter till problemet! Ska jag se ....


"På spåret" eller ...


"Let's Dance? Vekligen stora ödemättade val man har här i livet!!!!

Att inte välja när man måste är också ett val!  / William James

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela