Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Sådärja MODO!

Publicerad 2011-01-02 19:31:37 i Sport,

Har det äntligen lossnat?! 5-2 mot tippade topplaget LHC är en fin skalp, riktigt kungligt fin!!! Har det vänt nu? Jag hoppas det och gläder mig en massa över värvningarna som blev klara under Julen, kaaaaanoooooon!!!


Härligt "Challe" Berglund och Andreas Johansson, nu är ni och MODO inne på rätt spår!!!


Laget i mitt HJÄRTA, ha ha haaaaaaaaa!!!

Det finns inget svårare läge i ishockey än att leda med 3-0!  /Håkan Södergren

dan

Kommentarer

Postat av: Svågerskan

Publicerad 2011-01-04 22:30:04

Men snälla nån!

Hur gick det för MoDo ikväll???????????

Jag säger bara HV71, det räcker

Postat av: Kaffehörnan

Publicerad 2011-01-05 16:45:28

Hej hopp

Heja Modo, ligger dom bra till

Postat av: Dan Jonsson

Publicerad 2011-01-05 18:00:14

Skratta bäst som skrattar sist! Hoppas bara att det är jag!!! /dan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela