Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vilken baddare!

Publicerad 2011-07-29 21:33:42 i Familjeliv,


Som ni ser så skrev jag tydligen fel i rubriken, för inte ser jag ut som en badare än mindre en baddare!!!


Sådär ja! Nu ser ni alla att jag är en badare och i mina ögon en riktig baddare!!! Andra doppet för i år den 29 juli 2011, klockan 11.24.


Måste härmed erkänna att även Ingela doppade sig, det var fjärde gången för hennes del, åsså förstås "Gibbe"

Får man dränka sig var som helst eller måste man ha vattenpass! / Carl-Gustaf Lindstedt

dan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela