Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Äppelblom i kvällningen!

Publicerad 2011-06-07 19:12:10 i Djur och natur,


Vårt äppelträd blommar helt fantastiskt år från år! Vad det är för äppelsort vet vi inte, men de är jättegoda och sitter de tillräckligt länge så "glasar" de sig. Men det är säkert många sorter som kan kallas "glasäpplen"!?

En trädgård är en vän du kan hälsa på när som helst! / Sidney Eddison

dan

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-06-07 20:37:08

Ååå vad vackert, oj vad jag längtar hem!!!

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-07-13 00:38:00

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela