Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Tv-serier och fredag!

Publicerad 2011-06-17 21:05:08 i Familjeliv,

Efter en förmiddag liggandes framför TV:n så har jag kunnat dammsuga lite och därefter gick jag en kort promenad med Gibson. Men sen så sa ryggen ifrån och jag var tvungen att återgå till horisontellt läge igen, dvs jag var tvungen att lägga mig ner. Vart ligger jag då? Jo framför TV:n och ser TV-serier så klart!!! Vad jag ser nu? Jo "The Unit". Det är en Amerikansk TV-serie som handlar om en elitstyrka typ Delta Force, fast på låssas alltså. Den bygger på en bok skriven av en elitsoldat som skrivit ner sina minnen från sin tid i just Delta Force. Serien är väldigt Amerikansk och då menar jag väldigt väldigt mycket Amerikansk, förstår ni? Men den är faktiskt sevärd ändå!!!


Påtvingad horisontellt läge framför TV:n. Som tur var så har jag Gibson som sällskap!

Sevärd serie, The Unit! Det finns fyra säsonger att se, så köp dem och ha något att se sena sommarkvällar!!! Men kom ihåg att inte får ladda ner dem från "The Pirate Bay" eller från "Tankafetast", kom ihåg det!!!!!  

Nu är det ju fredag och då ska alla vara glada, ha ha haaa!!! Ha nu en riktigt skön fredagskväll och för att få er ännu lite gladare så kommer här en liten historia!!!

Lille Per!

Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig.
-Syrran. Du kan väl ta av dig handduken.
-Nämen Per! Vad är det du säger. Du har väl sett mig naken förut?
-Snälla Snälla Snälla... Efter mycket tjat
- Okey då.
Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa:
-Pfiuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått snopp i helgen!

Jag har upptäckt att TV kan vara väldigt bildande. Varje gång någon knäpper på apparaten går jag in i ett annat rum och läser en bok!  / Groucho Marx

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela