Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Run baby run!

Publicerad 2011-03-16 15:37:04 i Våra Husdjur,


Hur mycket energi kan det finnas i en hund? I alla fall vår Gibson verkar outtömlig på energi!!!


Att springa, springa, springa och åter springa, verkar vara en av hans stora passioner här i livet!


Han kan springa i timmar för att när han kommit hem och vilat en liten stund vilja springa i timmar igen, vilket energiknippe till hund han är, vår Gibson!!!


Det gäller att ha tungan rätt i mun! Full rulle husse!!!

Oavsett hur lite pengar eller hur få ägodelar du har, att ha en hund gör dig rik ! / Louis Sabin

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-03-16 16:55:21

Härliga bilder!!

Jag brukar säga att jag ska bli som en jakthund i kroppen bara jag läker ihop! Då ska jag hålla tungan rätt i munnen och sträcka ut över vidderna...

Postat av: Minos

Publicerad 2011-03-16 20:13:56

Åh längtar till imorrn <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela