Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Så det kan bli!

Publicerad 2011-03-19 21:31:27 i Foto,

Ibland när man fotar uppstår konstiga effekter beroende på reflexer eller andra störningar. Som ni redan vet så är jag rätt PÅ när det gäller motljusbilder. Idag när jag rastade Gibson och solen strålade så var jag igång igen med det. Vad ser jag när jag kommer hem och laddar upp bilderna i datorn, jo ett UFO!? Jag tror att många foton på oidentifierade föremål såsom just UFO:n, snömannen eller Loch Ness-odjuret, är just effekter som har påverkat bilderna på ett konstigt sätt. Kolla in dagens UFO-bild, tagen i kroksta, cirka två mil väster om Örnsköldsvik.


Ser ni UFO:t där uppe vid solen? Hoppas att det inte landar här i grannskapet bara!!!

Att vara ovetande om sin egen okunskap är den ovetandes sjukdom!  / Amos Bronson Alcott

PS Idag vann MODO igen!!! Mot MORA borta, KUUUUUUNG vet jaaa! DS


dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-03-19 22:58:51

Hahaha, typiskt UFO!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela