Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Youtube igen!

Publicerad 2011-03-23 11:16:25 i Allmänt,

Visar här ännu ett tidigare visat skämt från Youtube. Men idag visar jag det främst för dig "Lippe" (Lippes blogg) för att muntra upp dig nu när du har det som ondast efter ryggoperationen. Har du. "Lippe", sett den tidigare så skit samma, den är skoj ändå! Du Lippe! Jag vet precis vad du går igenom dessa dagar och det enda jag kan säga är, bit ihop och försök att se glad ut! Trots allt så blir det bättre vad det lider, jag lovar!!! 



Börja varje dag med ett leende så har du det överstökat!  / W. C. Fields

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-03-23 12:27:22

Haha!!! Ond och antagligen fd pojkvän :) Jag hade inte sett den förut så kompisen och jag garvade rått.

Tack för dagens första asgarv!

Kram Lippe

Postat av: jessica

Publicerad 2011-11-30 13:51:18

ojojoj, blev ju inte bättre i ryggen efter det ;) den var BRA!!!!!ASG

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela