Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Bara dynga och fredag!

Publicerad 2011-05-27 12:11:01 i Familjeliv,

Idag har Dan Jonsson verkligen ingen bra dag! Hela ländryggen känns som en svidande och hysteriskt smärtande del av ryggen. Man kan ju undra vad fel man har gjort för att måsta ha det så här förträffligt jädrans otrevligt och smärtsamt. Kanske var jag någon ond rackare i mitt förra liv, eller? Kanske någon brottsling eller kanske rent av någon av de grymmaste av alla, Djingis Kahn, Stalin eller självaste Svarte Petter, how knows???


Här har vi han, Walt Disneys grymma storbov Svarte Petter!!!

Nu är det fredag och till allt elände med ryggen så regnar det! Ett riktigt slätregn (pissregn) som gör att vilken som helst skulle vilja krypa under täcket. Men nu ska vi inte deppa ihop för det inte, det är ju freeeedaaag!

Nä nu skiter jag i att struntprata och erbjuder er en rolig bild istället för en historia. Jag orkar nämligen inte leta någon rolig historia denna fredag heller! Bilden är kanske lite ekivok men struntsamma.

Hej hopp fredagssnopp! Vi höres!!


Oopsy Daisy så det kan bli!!!


Tycker synd om mig själv idag ....

Den största ondskan kommer från oss själva!  / Jean-Jacques Rousseau

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela