Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Snart är det över!

Publicerad 2011-05-23 22:06:39 i Film och litteratur,

Den 4 april så handlade mitt blogginlägg om tv-serien 24 och hur jag skämtfullt levde mig in i den. Nu har jag den tråkiga nyheten att förmedla, nämligen att jag börjar närma mig det bistra slutet på den sista säsongen av denna medryckande serie. Jag är nu på säsong 8 och avsnitt 20 av de 24 timmarna det gäller. Jag har aldrig tidigare varit så PÅ för att fortlöpande få se hur det går för denna Jack Bauer i avsnitt efter avsnitt! Men som sagt, nu är det snart slut och vad i hela friden ska jag göra då på dagarna? Jo nu har jag det, jag ska givetvis ta mig ut i den sköna försommaren och njuta! Skogen, växthuset samt ogräset i kryddträdgården och mycket annat, ska jag göra. Ha ha, det ni blir kanon och jag ska, förutom skogen och ogräset, göra allt som ryggen medger.


Helt klart den bästa TV-serien jag sett! Jack Bauer är kung, helt klart!

Tidigare har jag informerat om att jag ska till Rygginstitutet i Sundsvall men det är inte så utan det har bestämts att jag ska till Smärtrehabiliteringen, även den i Sundsvall. Det är nog det rätta stället jag ska till eftersom jag har stora problem med smärta i min rygg. Det ska bli spännande att åka dit och jag kommer med all sannorlikhet att förmedla mina intryck därifrån till er. Tisdagen en den 7 juni bär det av till sydliga Sundsvall som är något av ett "TIMRÅ-land", uuurrrrk, hur ska det gå, de gick ju till slutspel medan MODO fick kvala för att slippa bli ett Allsvenskt lag? Jag får nog låta bli att vara så högljudd med att jag är MODO-it, sccchhhhhhh!

Filmer tråkar ut mig, särskilt mina egna!  /Robert Mitchum

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-05-24 13:58:18

7 juni åker jag till Strängnäs för rehabilitering! Då håller vi tummarna för att det är ett bra datum för skrotryggar!

Kramen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela