Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Svarttjärn och fredag!

Publicerad 2011-05-20 17:03:10 i Familjeliv,


Idag, trots min eländiga rygg, så då tog jag min mc och åkte upp till mitt mitt kära strövområde uppe vid Svarttjärn i Själevad. Att bara få ligga en stund i blåbärsris och ljung och blicka ut över det blå vattnet, är helt kanon.

Nu är det fredag och ledig helg väntar. Min blogg blir rätt sparsam idag och istället för att leta åt en hyfsad historia åt er så blir det en skojig bild istället! Ha nu en skön fredags kväll så får vi se om det blir någon blogg från min sida i morgon. Kom nu ihåg att släcka sänglampan när ni lägger er och sussar, miljön ni vet!!!


Vilken syn! Snacka om kärleksfull vänskap!

Ju mindre rutin, desto mer liv!  / Amos Bronson Alcott

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela