Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vi har fått mail!

Publicerad 2011-05-24 17:14:08 i Humor,


Ha ha, ja ni, det funkade på den tiden med!!!

Idag är ryggen värre än vanligt! Man ska visst inte kunna kliva upp från golvet utan att det knakar till i ryggen och man blir ännu mer oduglig efter det. Jag får nog hålla med en bekant som påstod att "ryggen din är bara en sena som håller upp arslet!", ha ha haaaa. Så kanske det är, men utan att klaga allt för mycket så är tillvaron just nu inte allt för bra, så är det bara!

Jag fick en dator när jag fyllde 50. Den kastade jag ut eller
gav till min svägerska!
/ Jesper Klein

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-05-24 18:52:39

Dumma rygg!! Och dumma Blogger!! Går inte att logga in för att lämna kommentarer men att göra egna inlägg går bra?

Håll inte på att kravla på golvet!! Var rädd om dej!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela