Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Dimma istället för snö!

Publicerad 2011-11-22 17:52:18 i Familjeliv,

Fy och huvva vad konstigt novemberväder vi har. Här går jag och väntar på lite kallare temperaturer och lite snö, men vad har vi? Jo, milt som i september och dimma som är tät som smog. Nej, nej, det vill vi inte ha! Jag och Gibson var ute och gick i ett dimmigt elljusspår i Själevad. Jag gick ca 1,7 km och det gick ganska bra för min rygg, men jag får väl vänta med att känna efter tills i morgon. Blir det sämre brukar det oftast komma dagen efter!

Kolla in lite bilder från vår dimmiga promenad!




Klart man måste markera lite här och där så andra hundar vet att jag varit här!!!

Välsignad är den inte förväntar sig något, han blir heller aldrig besviken! / Benjamin Franklin 

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela