Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Juholt igen!

Publicerad 2011-11-18 20:29:00 i Politik,


Trots att det blåser snålt kring Håkan Juholt så ger jag ändå den mannen mitt fulla stöd och jag har faktiskt förtroende för honom! För vad är det egentligen för fel han har gjort, struntsaker tycker jag i jämförelse av regeringens brutala rån av de sjuka, gamla och arbetslösa! Fortsätt att jobba för och med de värderingar du står för, då tror jag att du med tiden får vinden att vända och seglen blir fulla!!!

Många politiker är som bebisar: De tror de kan få allt bara de
skriker tillräckligt högt!
/ Nancy Astor

Ha en jättemysig fredagskväll och sköt om er och varandra och må er GUD gå med er!!!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela