Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Sunday painful sunday!

Publicerad 2011-10-02 20:54:58 i


Ska aldrig det här ryggeländet läka ihop någon gång? Jag måste ha gjort något väldigt ont i mitt förra liv, eller förrförra, som måste utstå detta helvete!!! Frågorna är så många! Blir det ny operation? Korsett? Bättre smärtlindring? Det är bara några av alla. Ha det gott så här på söndagskvällen min vänner!!!

Ärlighet är lika sällsynt som en man utan självömkan! /Stephen Vincent Benet

dan

Kommentarer

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-10-02 22:40:26

Usch!!

Önskar att du läkte ihop över natt!

Kram

Postat av: Åsa Jönsson

Publicerad 2011-10-10 09:11:57

Hej. Hittade din blogg när jag surfade runt lite. Tror vi sitter i samma båt;( När jag läste vad du skrivit den 2/10 om helvetet osv.... va det som om det var jag själv som skrivit det. Jag opererades fusion (TLIF) den 3/7 2010 och har haft ett helvete sen dess. Hade aldrig så här ont innan op. Fick reda på förra veckan att det inte ens börjat att läka. Jag är helt knäckt och känner att jag inte orkar mer. Blev lite nyfiken på vad du fått för besked. Vad väntar dig nu. Ny operation eller? När opererades du? Hoppas du hör av dig. Mvh en mkt förtvivlad Åsa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela